...och lite trädgård förstås!


tisdag 7 december 2010

Tematisdag ‖ Julfönster

J
ulfönster är temat för denna tisdag i Fabriken.
I stället för ett traditionellt julfönster så visar jag en bild från gårdagen. Här låg jag i varmt bad och såg en helt underbar solnedgång över ett spegelblankt vinterhav... Snacka om utsikt.

 Så vackert att det nästan gör ont....
Det var helt underbart att åka på spa, och otroligt lugnt då vi endast var fem gäster totalt  på hela anläggningen. Lugnt och stilla med andra ord.

Det har inte blivit så många inredningsbilder här på sistone men jag lovar att de kommer...detta ska ju trots allt vara en inredningsblogg.
Ha en fin fortsättning på veckan och vi ses snart igen!
Kul att så många vill vara med i min utlottning, och kul att så många nya besökare hittat hit. Hoppas ni alla ska trivas!

10 kommentarer:

Anna Ekberg sa...

Så underbar bilder och sant det gör nästan ont så vackert det är. Känner hur jag verkligen längtar upp till mitt sommarhus i Bohuslän nu :) Tack för härliga bilder och en mysig blogg!
kram
Anna

Lysande ögonblick! sa...

Men hjälp så ljuvligt!!!

Ann-Catrin sa...

Men så underbart Marie!

Vilken balsam för själen... kan riktigt känna lugnet.
Så vackert att det gör ont

varm kram
Ann-Catrin

Sköna o Gröna Ting sa...

Men du Marie, vi NJUTER av dessa bilder oavsett om det finns vita virkade dukar, mossbeklädda fat med ljus eller lyktor till förbannelse med i bilden:)
Så härligt det såg ut och att få ha nästan hela anläggningen för er själv.., vilken lyx!

Ha en fortsatt skön vecka...
Kram till dig
Marianne

sussi sa...

ÅÅÅh vilka fina bilder Kram Sussi.

Tina sa...

Så rogivande bilder!
Kände att jag kopplade av när jag såg dina bilder..var har du tagit dem?
Kram/Tina

StrandviksVillan sa...

Alltså - WOW!! Avundsvärt...

Hihi, vilken jättechokladask du visade tidigare! :D

Må så gott!
A-C

Huset vid ån sa...

Jag finner inte ord.....
Bilderna är underbara....

Kul att du ville vara med på min lilla utlottning!

Ha en fortsatt fin vecka!
Julkramar Therese

LissenTo sa...

Åh så underbart vackert..........

Lotta 8`) sa...

Visst är det underbart att vara på SPA! Jag vill åka dit igen....♥ Var var ni - Orust?

Ha det gott ♥