...och lite trädgård förstås!


lördag 11 december 2010

Minigran ~ A little Christmas tree

H
ejsan!
Hur har ni det i julstöket? Själv tar jag det ganska lugnt idag.. har inhandlat några julklappar på det smidigaste sättet... klick klick och så är det klart :)
Har också skrivit alla julkort, himla skönt när det är gjort. Då är det bara att lägga påsen på lådan om några dagar (man vill ju inte att de ska komma fram för tidigt..)

Har ni sett en så söt konstgjort minigran? Den har jag sett på några bloggar och nu kunde jag ju inte låta bli att köpa en jag med.... såå fin och ser faktiskt äkta ut, speciellt med de små kottarna.
De två zinkhusen vann jag på en utlottning förra året, de får stå framme jämnt för de sprider så fint sken.
Minigran från ICA, zinkhusen från bloggen Livet på Utanäs
Må så gott alla ni goa som tittar förbi!
Och glöm inte att delta i min utlottning av sött tomtepar, sista dagen är imorgon söndag. På måndag drar jag en vinnare!

4 kommentarer:

Tina sa...

Hej Marie, fin gran du handlat
Jag tror jag måste sticka till ICA, jag är allergisk mot gran så det här är ju ett alternativ för mig. Så i år är det konstgjort som gäller..

Kram/Tina

::fina:: sa...

Hej! tack för dina gulliga kommentarer hos mig. Trodde inte någon saknade mig så jag blev glad över din hälsning :-) Jättesöt gran, den ser verkligen riktig ut!
Kram från ett snöigt Småland

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar gran, kanske hade varit nåt för oss som inte pyntar så mycket i år, tack för tipset!

kram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka söta zinkhus. Jag vann nyss ett zinkhus jag med och längtar tills det kommer på posten.

Kram