...och lite trädgård förstås!


lördag 27 november 2010

Utlottning hos Hem & Harmoni!

N
u är det dags för en utlottning!
En liten tomtenisse och hans nissa kom förbi och undrade om jag kunde hjälpa dom, de ville gärna se sig om och hitta ett nytt hem... Vill du ta emot dom så lämna en kommentar i detta inlägg.
Obs! Ett förtydligande... dom är inte egenpysslade utan inköpta i butik.


1 lott = en kommentar
2 lotter = en kommentar plus att du länkar från din egen blogg med ovan bild (har du ingen blogg så berätta för en vän om utlottningen)
3 lotter = gör ovan plus att du prenumererar på mina inlägg

Alla kan delta, med eller utan blogg.
Utlottningen pågår till och med 12 december!

Hoppas att ni är många där ute som vill erbjuda nissen och hans fru ett hem... Vi är nu jättenyfikna på vem det kan bli.

Mysig advent till er alla!

36 kommentarer:

ale balanzario sa...

Ho my!! they are so cute!!

Best wishes.
Ale.

Helene sa...

Hej Marie!
Vilka sötnosar! De får gärna komma och bo hos mig ;) Jag tar tre lotter och hoppas på tur!
Kraam, Helene

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina de var. så fint du har pysslat.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

mammaxtre sa...

Jag erbjuder dem gärna ett hem :-)

En lott önskas.

Hoppas att du får en fin första advent.

Lotta 8`) sa...

Söta små tomtar! Klart jag vill vara med i utlottningen!

Fint pynt du gjort i de tidigare inläggen och adventsfint likaså :)

Ha en mysig första advent ♥

jagochmitthem sa...

Detta gulliga par får gärna flytta hem till mig :-) Jag är med och tävlar.

Kram Annette

Anonym sa...

Så söta tomtar! Vi har egentligen julfri zon här i vårt hus. Men dessa sötnosar skulle hjärtans gärna få komma och bo här! Haha då blir de utan konkurrens också... Hoppas du har en härlig vinter! Hälsningar kisse70@yahoo.se

Anonym sa...

Hej!

Vilka små raringar vill gärna vara med och tävla om dem. De är så välkomna hem till mig! Tar en lott och hoppas på tur.

En trevlig 1:a advent! Fin blogg du har.

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Ursäkta mig glömde min mailadress:

wretefelt@hotmail.com

Kram Renate

Unknown sa...

Hej Marie!
Kul du ville vara med i min utlottning, jag vill vara med i din. Nissarna får gärna flytta in hos oss! Tre lotter, tack!

Ha en fin kväll!
Kram Anna

Therese sa...

Hej!
Jag vill också gärna vara med i utlottningen om de söta nissarna! :) har länkat på min blogg så två lotter, tack!
Trevlig fortsättning!
Therese

Anna sa...

Så fina! Hos mig skulle dom trivas :D
Jag länkar gärna från min blogg och jag läser redan din blogg via bloggkoll :)
God Jul!!

Annas tipsblogg sa...

Åh va sööta!!
Har blivit prenumerant på inlägg + länkat/tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/nisse-och-nissa.html

Villa Björkenäs Backen sa...

Godmorgon
nu har jag gort allt att få tre lotter.
Tack att vi får vara med..
Vilken härlig blogg du har.Hittade dig hos vita verandan..
Ha en bra dag. Nu får vi vänta på turen..
kram Sirpa

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fina nissar, ser ut som en liten Maileg nästan.

Jag provar gärna lyckan med 3 lotter och länkar från mig samt lägger din blogg i min blogglista.

Kram

Lizas Lantliv sa...

Så söta!
Jag vill gärna vara med!

Mvh Liza

ANNELIE/ VI SOM ÄLSKAR HEMINREDNING sa...

Å vad mysigt det såg ut på Tofta herrgård, jag blev väldigt sugen på julbord efter dina fina bilder. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina tomtarna./annelie
Titta gärna in på våran blogg som jag och en vännina har tillsammans.

Anonym sa...

Vilka sötnosar till tomtar :-). Deltar gärna med en lott! Vilka underbara bilder från Tofta herrgård - mer julstämning än så går väl inte att få!?

//Katrin
katrin.pettersson2@spray.se

Elsa och Helena sa...

Tomtarna är så välkomna till oss!! Länkar med bild på min blogg:) två lotter tack!!

KRAM Helena

Inga-Lill sa...

Ett så fint par :-) Om jag vinner skulle de få bli nya klasskompisar till mina barn i skolan,ända fram till jullovet då dem skulle få flytta hem till mig. Mina barnbarn skulle också tycka om dem. Nu håller jag tummar och tår,hoppas hoppas på att jag vinstlotten får! Hälsning Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Vform sa...

God morgon!
Sitter och surfar lite här och där och ramlar in på en ny jättefin blogg!! Ser att två söta tomtar vill flytta hem ... till mig ;)
Hoppas på tur, länkar också = två lotter!
Tack! Kommer gärna igen!

Ha en skön adventstid!
Mvh. Vivan

Nilla sa...

Vilka söt nissar.
Självklart att jag vill vara med i utlottningen.

Ha de bäst !!
nilla

Anonym sa...

Hejsan! Vilken underbar blogg du har med så många fina bilder! Jag vill gärna vara med på din fina utlottning! Jag tar 3 lotter och hoppas på tur! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Nina

Nina sa...

Jag är gärna med och deltar i utlottningen av att ge det fina tomteparet ett nytt hem.

Jag länkar från mig till dig och vill alltså gärna delta med två lotter.

Ha en fin lördagkväll!

Anonym sa...

What a lovely giveaway. Your blog has such beautiful images on it. You do such creative things with flowers. With love from Penny L in Dorset England xxxx

Unknown sa...

Dom får mer än gärna komma hem till mig för att bo! Är med i tävlingen med 2 lotter, länkar. Ha det gott. Kram Lenita

Anonym sa...

Hur gulliga var inte dom då. Dom får jättegärna flytta in hos oss.
Har ingen blogg...men 1 lott kan ju räcka :=)

kram jessica
jan.jessic@telia.com

familjen & inredning sa...

Är gärna med...
så söta...
dom får gärna hitta nytt hem hos mig....
3 lotter, länkat och blivit prenumerant...

Kram Kicki

Anonym sa...

O.. vilka söta..

Hoppas att turen är min

Kram Maggan

greetje@telia.com

Emma sa...

Så söta tomtar :). Jag är med.

Amanda sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Har länkat i min sidomeny till din blogg :)

Unknown sa...

Hej Marie,

Det underbara tomteparet får gärna flytta in till oss i vår stuga.
Tack för en inspirerande blogg.
Kram

LissenTo sa...

Tror att tomtenissarna skulle trivas så gott hos mej!
Med trippelchans är det bara att hålla tummarna då!

Ha det gott, resten av veckan.
Kram Lissen

ANNIKA sa...

Jag prenumererar och har tipsat flera vänner.Är med i tävlingen och hoppas..
gustafsson.57@hotmail.com

ireeli sa...

Vilka sötisar! Jag har plats här hemma för dom. Jag har två lotter!

Ida Johansson sa...

Jag tar 3 lotter !:) Har tipsar två st vänner om tävlingen & din underbara blogg.