...och lite trädgård förstås!


söndag 19 december 2010

Söndagsbild | Blåbärsris i söt kanna ~ Blueberry in a cute pot

N
ä, vad säger ni? Är ni klara med alla förberedelser inför jul? Jag har kommit en god bit på väg men än är det en del kvar, t ex de sista julklapparna, julmaten ska inhandlas och förberedas, lite städning men annars är jag nog med.

Tyvärr hann jag inte med att fotografera det jag tänkt i helgen, bland annat har jag haft tur i inte mindre än tre utlottningar senaste veckan och två vinster har hittat hit och de hade jag tänkt att visa. Men jag kommer igen och visar det så fort jag bara hinner med.

Detta får bli mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild denna vecka.

Önskar er alla en fin fjärde advent och en bra start på julveckan!
P & K

5 kommentarer:

Tina sa...

Hej, det känns lugnt just nu med allt. Lite hit o dit är kvar men som sagt inget större. Blåbärsris är alltid fint till julen.

Ha en fortsatt trevlig 4:e adventskväll, kram Tina

Petra / Popetotrora sa...

Enkelt och fint!!

Ha en fortsatt fin söndag och fjärde advent!!

::fina:: sa...

Oj det var inte dåligt vad du vunnit saker! Här har det blivit lite knas med julförberedelserna pga förkylningar men nu är granen uppe och det som återstår är att köpa sista klappen och slå in allihop. Julstädningen får vänta till efter jul, haha!

mammaxtre sa...

Jag är i princip klar. Lussebullsbaket hänger dock över mig :-(

Unknown sa...

Så fint! Ungefär likadant här hemma med julförberedelserna, ska iväg o köpa lite julklappar i morgon, de sista. Hoppas vi hittar det vi söker, för i så fall känns allt lugnt sen ☺ Ha det gott. Kram Lenita