...och lite trädgård förstås!


onsdag 29 december 2010

Hannas hantverk ~ Crafts of Hanna

T
urgumman slår till igen!
Denna gången visar jag vad jag vann hos goa Hanna med bloggen Hannas hantverk!
En underbar julstrut som hon sytt. Så söt så söt!
Till jul fyllde jag den med lite godsaker, så dekorativt och fint.




Hanna har en jättefin blogg som ni hittar genom att klicka här.
Och så här beskriver hon sig själv och sin blogg: "älskar inredning i lantlig stil, trädgård, pyssel, loppisar, zink, betong, vitt, jordnära färger m.m... Ett och annat recept kan man hitta här med."

Låter nästan som en beskrivning på min blogg :)


PS. Nu har jag inga mer vinster på lut att visa :)

4 kommentarer:

Tina sa...

Lyckans dig! Jag vinner aldrig någonting någonstans...

Kram Tina

Stina sa...

Du får så gärna komma på fika.;-) Kram Stina

Hanna sa...

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar duinlägg om min jul, mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig dag!

Hanna sa...

Oj vad fina bilder du visar på struten! Har inte hunnit titta förrän nu...
Den passade fint hos dig :)

Ha d bäst!
Kram Hanna