...och lite trädgård förstås!


lördag 4 december 2010

Go o gla....

H
ej på er goingar!
Har ni det bra i kylan? Imorse när jag gick ut och hämtade tidningen var det -14 grader, brr! Men otroligt vackert ute, så det blir snart en promenad med kameran i handen och därefter en stund vid tv'n för att heja på våra skidåkare/skidskyttar.
Kanske även att det blir lite julgodistillverkning idag, Leilas Rocky Road går ju inte av för hackor.
Apropå choklad... igår var jag på Jul på Liseberg och vann ca 2 kilo kexchoklad :) Det är inte dumt för en gottegris som mig... Min kollega hade turen att vinna lika mycket Toblerone, så vi var mycket nöjda när vi begav oss mot det efterlängtade julbordet....
Liseberg har verkligen lyckats med sina juldekorationer, här får se lite grann av parken.




Tack för att ni är så många som vill vara med i min lilla utlottning! I starten var det lite segt men nu trillar det in deltagare hela tiden, det värmer mitt lilla hjärta. Än har ni chansen att vara med, så ta en lott om du inte gjort det, klicka här och lämna en kommentar.

Ha det gott och njut av vintern! 
Fortare än vi anar är julen förbi och våren på väg..(längtar) :)

3 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Visst e det fint på Liseberg :)


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med :)
Håkan

Nina sa...

I många år har jag velat åka iväg till Liseberg såhär vid jul, men det har aldrig blivit av. Sedan ser jag bilder på någons blogg och så påminns jag än en gång att jag gärna vill åka dit. Nästa år måste jag komma iväg!

Det ser så mysigt ut.

Hoppas att du har en trevlig helg, med kexchoklad och allt:)

Malin - I min trädgård sa...

Vad vackert! Vi var där en gång till julmarknaden, men det blev inte så sent eftersom sonen bara var 1 vid tidpunkten. Men mysigt var det iallafall!

Jag är inte med i utlottningen eftersom jag inte är så väldigt tomteförtjust - de vi har räcker just nu :-). Men jag läser och gläds åt din blogg varje gång ett nytt inlägg kommer.

Stor varm julkram!