...och lite trädgård förstås!


onsdag 15 december 2010

Snart helg ~ Soon weekend

H
ej!
Har ni det bra i vintern? Två arbetsdagar kvar för mig och sen äntligen helg! Då ska jag julpynta lite mer och ta in julgranen. Det är mys på hög nivå.
Borde också sätta mig och skriva en lista på allt som ska handlas till julbordet, brukar bli en lång lista.
Ska även fundera på vilken typ av tårta jag ska ha på min födelsedag som inträffar så lämpligt när alla ändå är samlade :)

Bjuder på lite bilder från vårt vardagsrum idag. Denna vinkeln har jag nog aldrig visat förut.




Ha det gott allihopa! Vi syns snart igen!

10 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej Marie!
Snygg hörna, gillade ljusstaken, den vita med fjärilar och..,mmm, kan det vara pioner elelr rosor?

Blev nyfiken på vad för text det stod på din urläckra tavla:)
Ha en sköööön kväll Marie
Kram
Marianne

Tina sa...

Hi, hi min första tanke när jag såg ditt fina rum var vad det står för text på tavlan. Lutade tom mig fram men kunde inte se..jag var ju inte ensam att undra det.
Ljust och fint rum, visst är det skönt att helgen är inom räckhåll.

kram/Tina

mammaxtre sa...

Jättefint. Jag blir nyfiken på tavlan :-)

Karin - Mina Rum sa...

Visst är det skönt att det snart är helg?! Sedan har jag bara två arbetsdagar kvar. Men inte har jag hunnit hälften så långt som jag skulle vilja med julklappsinköpen. Men det löser sig. Det brukar det göra.
Kul att få se en ny vinkel hos dig. Själv är jag inte så bra på att visa upp hela delar av rum. Tycker inte att något duger. Men det gör det verkligen hos dig.
Ha en fortsatt finfin vecka. Kram!

Anna Ekberg sa...

Så mysigt och fint :) Härligt när man får in julen och så mysigt att ta in granen. Vilken fin tavla du hade på väggen men någon enkel text, det enkla är ju oftast de vackra ;)

Ha en skön helg nu :)
Anna

Hanna sa...

Vad fint du har!
Jag blev också nyfiken på tavlan :)

Kika in till mig vetja ;)

Ha d gott!
Kram Hanna

Petra / Popetotrora sa...

Ja, det lär bli en del att fixa i helgen och resten av dagarna fram till jul. :-)

Gillar den enkla tavlan som hänger ovanför byrån!

Elsa och Helena sa...

Hej Marie! Fin hörna du visar...jag slås av hur ljust och stilrent du har!! Hos mig är det lite rörigare just nu...tack också för en fin utlottning och grattis till vinnare.

KRAM Helena

Helenas Hem sa...

Vilken fin hörna du visar. :) Ibland fastnar man ju bara för samma och samma vinkel så det är kul med nytänk. Jättefin ljusstake också.
Hoppas att du har det bra.
KRAM

Annika kort & gott sa...

Vilken mysig hörna! Gillar tavlan jättemycket.
kramAnnika