...och lite trädgård förstås!


onsdag 29 december 2010

Franska liljan ~ The French lily

N
u ska jag visa er vad mer jag haft turen att vinna!
Hos goa Helena med bloggen Franska Liljan kammande jag hem ett hemligt paket!
I paketet låg söta siffror 1-4 och en påse med juldofter!

Som bonuspresent fick jag även lite annat lukta gott nämligen en liten flaska parfym "Dreams unlimited" och ett lipgloss.
Precis vad jag behöver som är lite dåligt på att unna mig sådant själv.
Ni kanske kan bortse från att min kamera och händer syns i lipglossen :)
Tack snälla Helena för de fina sakerna!
Helenas blogg Franska Liljan hittar ni genom att klicka här. En härlig blogg som uppdateras ofta med fina bilder och texter.
Helena arbetar som frilansande inredare, stylist och skribent och gör inredningsreportage för flera svenska inredningsmagasin! Det ni!

3 kommentarer:

Anna Ekberg sa...

Grattis! :) vilken fin vinst och så mysigt med både saker till hemmet och till sig själv :)

Kramar
Anna

millandante sa...

GRATTIS!!!!

:)

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej Marie :-)

Så roligt att du gillade det hemliga paketet du vann hos mig :-)

Och tack för de rara orden du skrev om mig *rodnar blygsamt*...

varm kram Helena /franska liljan