...och lite trädgård förstås!


tisdag 19 februari 2013

Lite ljus för själen

Snart halva arbetsveckan gjord, härligt. Och känner ni också att vi går mot ljusare tider nu? Jag tycker jag känner att det är ljusare på eftermiddagen och i morse var första dagen jag tänkte på att det inte var becksvart när jag kom till jobbet.
Tänk vad lite ljus gör för själen. Nu hade lite värme varit gott också. Just nu har vi några minus och en iskall vind som går genom märg och ben... hua.


Två glasflaskor fick följa med hem från senaste besöket hos det stora varuhuset. Den mindre går i lila och den större i grått/brunt.
Några videkissar fick bli dekoration och framåt sommaren ser jag lite fina kvistar och blommor däri.


Nu ska jag sätta mig i soffan och tända lite ljus och bara ta't lugnt. Ska bli skönt efter en hektisk dag på jobbet och därefter ett träningspass.

Ha det gott!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Helt underbart att vi äntligen ser att ljuset kommer.
Fint du ordnat :)
Kram Maria

Marina sa...

Ljusare är det. Skönt! Nu är jag ledig ett par dagar så jag ska försöka ladda mig med lite mera dagsljus då.
Jättefint med kvistarna. Ska nog också ta in kvistar av något slag. Vilka som duger nästan. Bara man får känslan av växtlighet.

Kram