...och lite trädgård förstås!


tisdag 26 februari 2013

En påse bokstäver

Hej...  Vilken solig dag vi fick här idag på västkusten. Nu känner jag definitivt att våren lurar runt hörnet. En härlig tid framför oss...ljuset återvänder, snart är det påsk (=lite extra ledighet) och temperaturen stiger så sakteliga.
Tipsar om en ny webbutik idag... Garden Flow shop. Ni trädgårdsintresserade har väl knappat missat Charlottes fina blogg? Nu har hon också öppnat en butik och idag fick jag mitt första paket.
Rena julafton... fina pysselsaker bland annat. En stor påse alfabetspärlor i trä (400 st!), passar mig som hand i handsken. Kan tänka mig hur många användningsområden som helst.
Även det fina jutegarnet kommer från hennes butik.


Finaste fortsättningen på veckan önskar jag Dig!

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Helt underbara! Såna vill jag också ha! Vad fint du gjort, så mysig bild! Kram!

Jenny sa...

Tack för tips, vilken jättefin blogg och webbutik, hur har jag kunnat missa?

Kram,
Jenny

Anonym sa...

Bra tips! Tack.
Känns underbart nu när vi nått tröskeln till våren.
Kram Maria