...och lite trädgård förstås!


fredag 22 februari 2013

100 porträttfoton till torsdag....

Snart så! 
Nu har jag fått lära mig att jag ska se mars som en vårmånad så nu håller jag fast vid det. Härligt!
Sitter här och längtar efter värmen, det är ju så kallt ute igen. 

Fotokursen drog ju som sagt igång igår. Väntar lite med att lämna ett omdöme men jag kan i alla fall säga att än har jag inte lärt mig ett smack. Mer än att hur man byter batteri på sin kamera och var man hittar minneskortet... hi hi. Hoppas hoppas att nivån ökar lite i alla fall, annars lär jag bli besviken.
Hemläxa till nästa gång är att ta 100 porträttfoton och välja ut 10 som man ska visa för gruppen. Inte helt lätt att hitta någon som är villig att låta sig fotas...

Sommarbild.. vår entré 19 juni 2012.

Nu är det helg och snart sätter vi oss i soffan och tittar på Skyfall. Till det blir det nog en bit av den ultimata chokladkakan.

Trevlig kväll och helg!

4 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Din sommarbild på lupinerna är som en dröm. Och lycka till med de 100 porträttfotona! Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

Marina sa...

Hoppas du kommer bli nöjd med kursen. Kan förstå att du är lite tveksam efter första gången.

Ha nu en skön kväll!

Kram

Hanna sa...

Härlig sommarbild.
Hoppas att du har en fin lördag!
Kram
Hanna

::fina:: sa...

Men oj, det var väldigt basic.. jag hoppas det bara var första kurstillfället som var så och att du får ut mer av kommande träffar! 100 porträttfoton - min första tanke var om det var tvungen att vara på hundra personer? Hihi. Annars kan det ju vara lätt att smälla av hundra bilder på en goding där hemma :-) Hoppas du har en mysig lördag. Visst var Skyfall spännande?! Kram!