...och lite trädgård förstås!


lördag 23 februari 2013

Inspiration och ögongodis

Idag tog vi första fikan utomhus! Hur underbart är inte det? 
Solen värme mitt ansikte, fåglarna kvittrade och jag upptäckte att vi faktiskt har grannar... man ser ju ingen under vinterhalvåret.
Till och med en moped körde förbi. Dock är det något jag kan hoppa över men nog är det också ett vårtecken.


En ny bok har fått flytta in i bokhyllan... mycket inspiration och ögongodis.


Denna kan man bläddra i om och om igen...


Och förresten... idag kom tavellisterna upp! Yes, yes, yes!!!

2 kommentarer:

::fina:: sa...

Wohooo! Vad härligt att någon fått se solen - här har den lyst med sin frånvaro, hihi. Jag gillar inte heller mopederna men visst är de ett säkert vårtecken. Fast just nu har vi mest Volvo 740 som sladdar runt i snön på ICAs parkering haha. Kram!

Lotta 8`) sa...

Fina böcker är så roligt att ha, att bläddra i, njuta av bilder och få inspiration. Själv har jag "The natural home" liggandes på soffbordet, bara älskar den!
Jag såg solen igår men hade inte lust att gå ut, isande kall vind - hua mig. Men eftersom jag slarvade igår, så måste jag ge mig ut idag, mulet men lite milare, så det är bara att bita ihop och på med springskorna som har haft semester i flera veckor.
I dag skall vi nog fixa till vårt soffbord, det är ett loppisfynd som är slipat och oljat men jag vill ha en mörkare nyans (nu lite furuaktigt) och det skall bli spännande att se resultatet.
Ha en skön söndag :)