...och lite trädgård förstås!


måndag 4 februari 2013

Lite pastelligt

Välkommen måndag!
Även om februari inte är en vårmånad på något sätt så smyger sig vårens dekorationer in. Lite blomster och pastellfärger ger en skön kontrast till det gråväder vi har.

Min nya tavellister kom aldrig upp i helgen, varken tiden eller orken fanns där riktigt så jag hoppas det blir till veckan istället.
Vill så gärna se slutresultatet.. om det ser likadant ut i mitt huvud som i verkligheten?


Nästa projekt därefter är att måla köksbordet. Det ska bli vitt! Tror det kommer stå sig fint mot de bruna plåtstolarna.
Dock kommer det att dröja ett tag då jag målar utomhus (har inget garage/förråd att hålla till i).

Bästa måndagen till Dig! Och vill du följa mig på Instagram så är jag @hemochharmoni
Tjing!


2 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh härligt! Vi får ta till oss samernas åtta årstider och kalla det här för vårvinter som Underbara Clara skrev om igår! Jag hade faktiskt riktiga vårkänslor i lördags när solen sken så gott. Och idag har jag vårat till det med uppvikta jeans.. det du! ;-) Hoppas du får en fin vecka - med nya tavellister! Kram!

Fru Elin sa...

Ja visst är det lite pirrigt när man har en bild i huvudet och inte riktigt vet om det kommer att bli som man föreställt sig eller inte... Det blir nog kanon ska du se!
En underbar måndag önskar jag dig med!
Kram Elin