...och lite trädgård förstås!


torsdag 25 februari 2010

Fina receptböcker

A
ttans vad svårt jag har för att låta bli fina receptböcker, speciellt sådana som innehåller godsaker...


Kanske blir det lite muffinsbak till helgen? Choklad och nötter är en favorit...


Den observanta kanske ändå ser att jag missat några nummer?

Nu är jag lite nyfiken på vem du är som tittar in? En del nya läsare har hittat hit vilket är jättekul och det skulle vara ännu roligare att veta vilka ni är... absolut inget krav att lämna spår men det är otroligt roligt och motiverande att veta lite om er :)

Stora kramen till er alla!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Nu lät du som jag hihi
Visst skulle det vara roligt om man fick reda på vilka som är inne på ens blogg.
Jag går in på din med jämna mellanrum!
Härliga receptböcker, de har jag aldrig sett.
Kram och trevlig helg
Anna

Karin Rosa maränger sa...

Räcker upp handen - jag har dig på bloglovin och kikar alltså in.

Emma - white avenue sa...

Åhh, där sa du något! Nu blev jag supersugen på att baka något! Hmm, vad ska man hitta på för smaskigt?!!

Kramar Emma

emh_olsson sa...

Nu kände jag mig lite träffad. Vet inte om du menar en sån som jag ?
Är iof inte jätteny , men har väl kollat runt lite i nåt år och hunnit funna mina favoritbloggare.
Jag bloggar inte själv , men får en otrolig inspiration av er och försöker så gott jag kan fixa till en hyresfemma som jag vill ha den. Mycket vitt, lite svart, många änglar o hjärtan o mycket spets. Dock inte för mycket prylar...
Mvh Helene

Moa sa...

Men har du fått tag på nästan alla.. av de fina receptböckerna du får efterlysa de andra så kanske du kan få köpa av någon. Jag kommer med jämna mellanrum och besöker dig, listan börjar bli lång vilka jag besöker så det tar lite tid emellan besöken men alltid lika roligt att komma hit. Läste även om dina planer för imorgon.. låter mysigt hoppas du hittar många fina fröer och loppisfynd inte att fröglömma.. Jag ska umgås med lilla barnbarnet imorgon igen.. ska bli så mysigt.. två dagar i rad jag känner mig utvald.. *ler*.. ha det gott kram Monica

Malin - I min trädgård sa...

Det är bara lilla jag som kikar in ;-).

Ja jag gillar också receptböcker med härliga bilder. Men nästan aldrig lagar jag ngt ur dem *skä,s*. Men plötsligt händer det, som i en välkänd reklam.

Ha det bra!

Kram M

(ligger lite efter med bloggläsandet som du kanske märker när du läser mina kommentarer, hihi)