...och lite trädgård förstås!


tisdag 23 februari 2010

Tea for two

J
ag har en förkärlek till zink. Vackert material som passar till det mesta.
Förra veckan hann jag med en tur till min favvisbutik Dreamhome i vår lilla stad Kungälv.
Där kan jag gå länge och bara titta på alla fina saker, inte alltid jag köper något men sist så var det två saker som fick följa med hem.
En liten zinklåda för förvaring av te och en vit gjutjärnsljusstake! Båda precis i min stil.

Bilden på asken är bara för söt! Och texten "Tea for two.." passar perfekt för mig och S.
Ljusstaken fanns i flera storlekar och jag ångrar att jag inte köpte en till .... :)

Nästa gång ska ni få se vad jag pysslat ihop tillsammans med symaskinen! Denna gång tror jag nästan jag överträffade mig själv... ;)

♥ Kram ♥


PS. Passar också på att tacka er alla för era gulliga kommentarer och mail. Ni värmer mig i vinterkylan! Tusen tack!!

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Spännande att få se vad du pysslat med som överträffat dig själv! =)

Är också svag för zink!

Kraaam

linnea-maria sa...

Hej Vilken söt theburk! Ha en fin kväll /linnea-maria

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker du har köpt. Ska bli kul att se vad du pysslat ihop med symaskinen.

Kram Ullis

Stina sa...

Haha...Tokfia! Jaa, jag ska också lägga in en annons...på Tradera, tror jag.;-)
Så fina saker du har.:-) Kram Stina

StrandviksVillan sa...

Hihi, så kul den där förvånade flickan på lådan :D Verkligen fin är lådan.

Ahaaa! Sömnad intresserar alltid ;)

Kram, Ann-Christine

Unknown sa...

Hej och tack för de snälla orden.
Jag gillar zink jag med, kommer att ställa min zinkbyttor lite överallt för jag har gärna dem ute. Men det är ju även fint inne. Synd på ljusstaken, förstår att du ville ha en till.
Kram Anna

Annika Christensen sa...

Älskar alla gamla burkar av alla slag. Hade en i min hand igår på enloppis men så hade jag inga kontanter.
Annika