...och lite trädgård förstås!


söndag 7 februari 2010

Fårskinnsdille...

K
ommer ni ihåg mitt fina vita fårskinn jag berättade om som jag fick i julklapp? Dess kusin har nu flyttat in hos oss. Härligt grått i olika nyanser! I love it!





Kvaliteten är verkligen helt underbar, så mjuk och tjockt. Vi har ju en mörkgrå soffa och fåtölj så den matchar perfekt ihop där den nu ligger på fotpallen.

Som ni ser på bilderna har vi en grön tapet (!) i vardagsrummet, och om den så säger jag inte "I love it".... Men nu är vi äntligen på G! Den ska bli vit! Yippie!
Vet inte än när men nu är vi i alla fall överens även om S retas lite och säger att vi ska ha svart...tur han säger det med glimten i ögat annars hade jag blivit nervös. Hi hi ...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Underbart fårskinn, jag har inte emot ett jag heller!

Vi har grön tapet i arbetsrummet vilket jag inte gillar men så fort jag nämner orden tapetsera om så kallsvettas maken. Det innebär att alla sladdar och teknikprylar måste avlägsnas och det gillar han inte :-D Så det blir till att stå ut med det gröna tills vi flyttar härifrån om några år..

kram Mia

Annika kort & gott sa...

Jag blir riktigt avundsjuk! Vill oxå ha en fin fotpall med ett härligt fårskinn på.

kram Annika

Vintage sa...

Det är så vackert med fårskinn! Kramar Susanne

junhe sa...

härligt fårskinn! har också ett som jag tar ut på vår/höstkanten och använder som sittunderlag på min stenbänk. ha dt gott/ junhe

syster doris sa...

..det är väl ändå en lycka..et grått fårskinn!!!!!!
Kram tina

Annika Christensen sa...

Sådana står på min önsklista.
Ok att ha dille på sådana.
Annika

Karin - Mina Rum sa...

Gröna väggar är väl inget! Jag har en skogsgrön soffa. Och den är inte ens ärvd. Jag har inget att säga till mitt försvar, annat än att det var 90-tal och jag tyckte att den var snygg, då.
Fårskinn är både snyggt och mysigt. Ger en så hemtrevlig känsla.
Kram!

Huset vid ån sa...

Åh, Det är så fint med äkta fårskinn.....Ha en bra start på veckan! Måndagskramar Therese