...och lite trädgård förstås!


söndag 25 oktober 2009

Bloggvinst...igen

Ja, jag hade ju faktiskt tur i två utlottningar.. Här är den andra.
Jättesött zinkhus som jag vann hos Flitiga Fredrika.
Det är precis att ett värmeljus får plats..och det ger så fint sken. Tack snälla Fredrika!



Jo, jag överlevde gårdagen med klassträff. Lite pirrigt var det innan men sen när man träffat alla så gick det över.
Kul hade vi och många minnen tillsammans...både roliga och mindre roliga.

Nu ska jag baka lite muffins! Vi syns...!


24 kommentarer:

Poppins sa...

Vilken tur du har - Fina vinster att njuta av. Blev muffinsen goda?
kramar från Poppins

Desirée sa...

Vilken tur du har - GRATTIS!!!

Ja, jag är jättenöjd med köket och allt annat som fixats här hemma. Känns så skönt. =) Nu är det det roliga kvar, att pynta till allt nytt.

Kram!!

Malin - I min trädgård sa...

Men vilken toppenvinst! En sådan hade passat väldans bra hemma hos mig i min hall... Ska nog kika in hos Flitiga Fredrika...

Ha det bra!

Kram M

Anonym sa...

GRATTIS till ännu en vinst :) Zinkhhusen är underbara.

Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kram Åsa

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Åhh snacka om tur! Det är såå fint det där huset! Kram kram

Jord under naglarna sa...

Grattis till den fina vinsten!
Roligt med klassträff! Jag har koll på de flesta som gick i min klass, men vissa har jag inte träffat på mycket länge. Vi är några tjejer som försöker träffas en gång per år. Det funkar eftersom en del av oss bor kvar i närheten eller har sin föräldrar här.

Stina sa...

Gumman min! Love you!:-.) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Men vilken tur du har just nu. Så fina vinster du har fått.

Kramar Ullis

Inspiration i vitt sa...

Hej Marie, vilken jätte tur du haft som vunnit det fina huset, jag har oxå hus från Whalter och de är såå fina.
kul med klassträff, när vi hade det sist så var det en av de roligaste kvällarna i mitt liv.
Kram på dig/ingela.

Home No.1 sa...

Hej=)

Vilken turgumma du är, grattis!

Kram Annica.

Färjtorp sa...

Nämen vad fina!!!!!!! Tur du hade.
Jag har nåt hos mig till dig....

kram johanna

millandante sa...

Men grattis!! Vilken jättefin vinst!
Muffins har jag också mumsat på ikväll!
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis...så himla söt så!!!

~~♥Kramelikram Millan♥~~

Lotta 8`) sa...

Åhhh - nu blir jag riktigt avis! Så himla fint hus du vunnit! Grattis! Jag tror jag får hålla utkik på alla tävlingar och delta i dem :)

Ha en skön dag, =)

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till vinsten turgumman!
kram på dig!
susanne

mammaxtre sa...

Grattis, vad roligt! Har kikat på dessa lyktor själv. har dock inget bra ställe att ha dem på.

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina vinster fr både Fredrika och Stina!!

Ha en bra helg!!! Mari.

I mitt hjärtehem sa...

Men sån tur du har haft med två vinster!

Låter kul med klassträff, men klart lite pirrigt i början.

Önskar dig en mysig helg, kram åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

...glömde påminna om min nya adress!
Fd Guldkant på livet. //

♥ Fyra årstider sa...

Dessa lyktor. De är underbara.
Kram Lotta

Julhuset sa...

Vilken turgumma du är, jag har skickat två mail till dig,de kanske har hamnat i skräpposten.

Du är med i julswappen.

Provar att skicka igen.

Kram
Annika

Huset vid ån sa...

Åh, Vilken tur du haft...Dom är ju såå fina zinkhusen! Önskar dig en Trevlig o skön helg! Kramis Therese

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en skön helg
Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

Oj, klassträff! Det kan ju verkligen gå hur som helst! Märkligt nog är det ju bara alla de andra som åldrats, aldrig en själv. En del från gamla klasser ser man ju lite nu och då, andra har flyttat och när man träffar dem återigen, efter sådär 15 år får man nästan en chock! Jag skulle gärna ha klassåterträff med min klass från gymnasiet för där är det så många som man inte alls vet vad de har för sig.. fast en jobbar jag med!