...och lite trädgård förstås!


måndag 8 augusti 2011

Förförande doft ~ Seductive fragrance

N ähä! Det här duger ju inte...
Nya rabatter var ni inte så intresserade av så här kommer nåt annat istället.
Kolla in mina luktärtor, de blommar och luktar ikapp. En stor bukett tar jag in varje dag så nu står de lite här o var här hemma.



En påse petar jag ner varje vår och belöningen är mångfaldig. Oftast blir det en påse av blandade färger.
Doften är helt underbar! Ni vet väl att ju mer man plockar av luktärtor, desto mer blommar det. Perfekt!

✿ ✿ ✿

SOMMARGLÄDJE NÄR DEN ÄR SOM BÄST

✿ ✿ ✿

5 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Älskar Luktärtor och snusar som besatt på dom när jag får tillfälle ! - Dessutom är dom så vackra, så det är bara att njuta !
Kram / Anneli

Tina sa...

Finns nästan inga sommarblommor som är finare än luktärtor!
En sån stor rabatt det blev av en påse, det måste jag pröva nästa år..

kram o kul att du vill vara med inne hos mig!

Nilla sa...

Jag älskar doften av luktärtor men har tyvärr sällan nån tur med dem. :(
Min mamma hade alltid en massa luktärtor och de är ju så ljuva.

Men nästa sommar, då ska jag lyckas.

Ha de bäst !!
Nilla

Fiffiga Systrar sa...

Sådana blommor gillar vi! perfekt att det blir fel blomor ju mer man plockar! Ha det gott! / emelie och elin

Lena/isklockan sa...

Tack för att du skickade länken till ditt inlägg på din vackra ros. Ja, en New Dawn är det ju inte iallafall. Får köpa en nästa sommar.

Vilka härliga rabatter du gjort. Och luktärtsbuketter.....mmm. Mina har precis börjat blomma lite smått.

Kram