...och lite trädgård förstås!


torsdag 11 augusti 2011

Kvällsmys i trädgården ~ Light up the garden

N
u är det så mörkt på kvällarna att jag brukar smyga ut vid 21-tiden och tända lite lyktor i trädgården.
På framsidan kan vi för första gången ha lyktor som vi ser inifrån. De som vi har vid entrén ser ju bara de som går förbi men de vi har i de nya rabatterna kan vi även se när vi är inomhus. Mys!

New Dawn rosor till vänster, lavendel i mitten och brudspirera skymtar till höger. Ljuslykta från Gekås / Ullared.
Snart blir det pannkakor och sen myspys i soffan! Ni missar väl inte premiäravsnittet idag på En andra chans? Kl 21 på SVT1.
(obs! Betyder alltså att lyktorna utomhus måste tändas lite tidigare idag) :)
Söta bloggerskan Charlotte är med som en av huvudpersonerna. Spännande!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tack för påminnelsen, hade tänkt att jag skulle se det men missat att det var idag.

Ljuslyktor kan man aldrig få för många av, varken ute eller inne!

:) Camilla

Två systrar sa...

Hej vännen! Tack för dina goa ord!! Jösses jag kände mig helt utpumpad efter programmet igår, vilken respons vi fick och trots att jag sett programmet grät jag igen efter att ha sett pontus farmor! Hoppas du ser nästa också :-) Kram kram C