...och lite trädgård förstås!


tisdag 9 augusti 2011

Enkel romantik ♥ Simple romance

I
nte ofta jag har visat något i klädväg här på bloggen men nu är det dags.
Härom dagen var jag och Herr Harmoni på utflykt, vi tog bilen och for till den stora metroploen Stora Höga.
På de mest oväntade ställena kan man hitta de mest oväntade ting. 



Enkel men ändå lite romantisk på nåt sätt... precis som jag alltså.

Sista semesterveckan nu.. hujedamig! Snart dags att vakna upp till den bistra verkligheten igen.. men den ångesten sparar jag nog till söndagnatt!

✶ ✶ ✶ 
Kram o godnatt!
✶ ✶ ✶

6 kommentarer:

Tina sa...

Jättesnygg!
Är det stället som jag inte hittar namnet på nu..lite större lokalbyggnad.
Min svägerska bor i Stora Höga, Trolleröd närmare bestämt. Kanske ska skicka henne..

kram

mammaxtre sa...

Så fin och så romantisk.

Ha det fint

Designe sa...

Åh vilken fin!..hihi..blir så full i skratt..Herr Harmoni!:) Det lät fint! Nu måste jag lägga dig i min bildlänklista, jag tappar bort dig annars!:) Kram

Lena/isklockan sa...

Jätte fin...romantisk. som du skriver :-))

Kram

Ninnis sa...

Jättefin...helt i min smak...=)

Kram Ninni

mammamia sa...

Fantastiskt vacker!!!