...och lite trädgård förstås!


onsdag 6 maj 2009

Tårtkartong eller hattask?

Snart är ni nog helt trötta på mig...men jag måste bara få visa ett par saker till.
Utanför Nora finns ett ställe som heter Pershyttan. Dit for vi då det var marknadsdag där. Alldeles intill ligger Victorias Design, en mysig butik.



En tårt/kaktång.... sedan länge har jag letat och helt plötsligt låg den bara där. Lycka!





En hattask... men käre S trodde det var en tårtkartong. Kanske har han rätt? Hur som helst blev jag blixtförälskad och den fick följa med mig hem.
Den ser mindre ut på bilden än den är i verkligheten tycker jag. Än är den tom men den blir nog snart fylld med saker om jag känner mig själv rätt... hm!


Vi ses snart igen!

PS. På lördag blir det en tur till Lisebergs Trädgårdsdagar... det ser jag verkligen fram emot.

3 kommentarer:

Moa sa...

Vilka härliga saker hattasken var ju bara såå himla fin och den där tången pryder vilket fat eller hylla som helst.. ha det gott/Moa

Vitt och nött sa...

vilka fina fynd!!

såna där tänger är såå fina, har en själv!

ha en skön helg!
kram

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

En sån söt ask!

Väntar på rapport från Liseberg :)

Ha det gott!

Kramar.