...och lite trädgård förstås!


onsdag 27 maj 2009

Lite njutning...

Vad roligt att så många av er uppskattade mitt förra inlägg med vistexten. Den hade delvis och har fortfarande fastnat i mitt huvud och nu lyckades jag sprida lite av 'smittan'... hi hi.

Idag efter jobbet var jag och köpte mig lite njutning i form av tredje utgåvan av Jeanne d' Arc Living. Har än så länge bara bläddrat ett tiotal sidor men det ser väldigt lovande ut.

Ett par torkade rosknoppar på ett zinkfat...det är ögongodis för mig. Rosknopparna sparade jag från vår spavistelse i Varberg i påskas. Två vackra rosor låg på sängkuddarna... så skulle man ha det hemma :)




Må så gott och sköt om er!

14 kommentarer:

Moa sa...

Den ser otroligt fin och mysig ut den boken.. vill också ha.. *ler*.. får kanske önska mig den på morsdag.. Torkade vackra rosor på sängen.. ja det är extra lyx det. Håller med alla andra din sångtext är sommar med stora bokstäver.. man blir glad och varm av den visan. Ha det gott..Moa

Mitt smultronställe sa...

Mysig bok..
Rosor på zinkfat va fint, får komma ihåg det när rosorna kommer i gång.

Ha det gott kram Camilla.

Mitt smultronställe sa...

Mysig bok..
Rosor på zinkfat va fint, får komma ihåg det när rosorna kommer i gång.

Ha det gott kram Camilla.

Beas sa...

Jag ska hämta den imorgon...*lyckodag*

Designe sa...

Tidningen ser verkligen lovande ut! Så fint du pyntat i samma anda!
Tack för att du sa till om att det var hos dig som receptet fanns! Jag höll på att leta ihjäl mig...och hittade inte! :) Tänkte göra kakan i helgen! Det ser jag fram emot!
Kram :)

Fröken Fräken sa...

Stod och bläddrade i den tidningen inne på Koffert i Sthlm igår, men det blev inget köp. Blev väl sinnesförvirrad av allt fint som fanns i den butiken!!

Tack för snälla ord om mitt skåp!

Fredrika sa...

Hejsan, tidningen är sååå fin. Ska också sätta mig med den nu.... Vilka underbara pioner du redan har. Mina har flera veckor till blomning. Måste köpa en tidig ljsurosa sort!
/Fredrika

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det en vacker tidning!
Och rosor på sängen...suck så vackert!
kram
Marie

Annas Lycka sa...

Såfint du gjort med zinkfatet o rosorna....Riktigt fin kombo. :) Ha en riktigt fin lördag nu. Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Så vackert ditt ögongodis ser ut, roligt att ha ett minne från spa vistelsen också. Ser att du fått magasinet du med, själv har jag suttit här hemma och bläddrat i det nu med en kopp kaffe, och en sån njutning det är, sätter verkligen fart på kreativiteten som varit på lågfront här hemma sista tiden. Trevlig pingst. Kram Paula

millandante sa...

Så härligt att ha något nytt och vackert att bläddra i...
Njuter av dina bilder på när pionen slår ut... Ljuvligt!!!
Ha det bra!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Måste hämta mitt magasin jag också. Har helt missat att det är dags att hämta det.

Kramar Ullis

Huset vid ån sa...

Ville bara önska dig en trevlig Mors-Dag! Soliga Kramar Therese

ingmarie sa...

Vackra bilder,härlig text därtill!Denna blogge ska läsas!

Kram på dig!