...och lite trädgård förstås!


lördag 3 mars 2012

Förvaringstips!

T änk att nu är det helg igen. Lika skönt som alltid. Helgen började på bästa tänkbara sätt, jag jobbade bara till kl 12 igår och sen for jag och min syster till ett spa för några timmars avkoppling. Härlig start på helgen!


✷ ✷ ✷

Idag har jag mest gått o plockat i ordning, städat lite och varit till tippen med skräp. Skönt när det är fixat. Nyss tog vi en kaffe i solen också och jag tog med mig kameran för en liten trädgårdsrunda. Hann knäppa ett par kort och sen var minneskortet fullt, attans.
Får ta lite fler kort i morgon istället.

✷ ✷ ✷

Klickade hem lite varor från en för mig ny webbutik härom veckan. En sak som jag letat efter länge hittade jag nämligen där.
Snygg förvaring för alla fjärrkontroller. De flesta lådorna jag sett innan har inte varit tillräckligt stora men denna passade perfekt. Det var ett set med två och detta är den större.
Butiken heter Sofias hus.


Herr Harmoni är ett teknikfreak och vi har därför många fjärrkontroller (även om en fjärrkontroll är en sådan där multikontroll där man kan styra allt men rätt var det är så är batterierna slut till den o då finns de andra där som backup).


Tänk att en sådan här liten grej kan göra en glad... nu ska jag bara övertala mannen att vi ska bygga in tv'n i ett skåp också, men det lär ta några år :)

Önskar dig en härlig fortsättning på lördagen! Ikväll hejar jag på de duktiga tjejerna i Timotej.

 

3 kommentarer:

Sahra sa...

Väldigt snygg förvaring. Har aldrig sett någon liknande. Butiken verkar värt ett besök helt klart. Trevlig helg i vårsolen

Jenny sa...

Så fiffiga de där är, jag har kikat på några olika, men inte bestämt mig ännu... Din var jättefin!
Kram Jenny

Ann-Louise sa...

Så underbart att sluta kl 12 och ännu bättre med spa. Vilken dag. Jag tycker det lär alldeles fantastiskt :)

Ja dessa fjärrkontroller. Jag vill verkligen inte ha dem på bordet. Så jag bär bort dem när ingen tittar på tv. Men den övriga familjen tycker det är jobbigt att gå ä n d a bort till hyllan och hämta :))

Ha en fin söndag!

Ann-Louise/lyckligapraliner