...och lite trädgård förstås!


torsdag 15 mars 2012

Lite utanför bild

I dag var inte solen framme alls hos oss men jag njuter ändå. Våren är här och allt känns lättare. Bara att ljuset är tillbaka gör mig glad! För varje år så berör vintern och mörkret mig mer och mer... vill ha ljus, ljus, ljus.
❋ ❋ ❋

Kommer ni ihåg att jag skulle gå en beskärningskurs? Tyvärr blev den inställd, lite trist för jag hade verkligen sett fram emot den. Både att lära mig tekniken men även att få umgås med lite sköna trädgårdsentusiaster. Ja, man får väl helt enkelt hoppas att den blir av en annan gång.

Om vädret tillåter kanske det blir lite städning i trädgården till helgen i alla fall, vore skönt att komma igång på allvar. Vill gärna ta bort allt gammalt visset och börja förverkliga årets planer. Lite ändringar i ett par rabatter och lite nya kantstöd är några av planerna.



Igår visade jag ju min stora assistent.. här nedan ser ni min lilla. Ibland får man ju visa även vad som sker utanför bild så att säga.

♥ ♥ ♥


Lilla Molly ska till veterinären i morgon. Dags för kastrering och matte är nervös som vanligt. Suck, man är ju liiiite blödig. Håll tummarna för oss!

Och tack för att ni kikar in och så kul att se att jag fått flera nya följare i veckan! Kram till er!

2 kommentarer:

::fina:: sa...

Puss på söta Molly och lycka till imorgon. Det går bra ska du se! Men jag vet precis hur det känns, man är så nervös och sen så skönt när det är över! Kram på er!

millandante sa...

Vilka ursöta assistenter du har!!!
Ja, blödig blir man...;) Lycka till imorgon!

Gillar dina vita ljusstakar där!!

KRAM