...och lite trädgård förstås!


lördag 10 mars 2012

♥ Lördag ~ bästa dagen på veckan ♥

I dag var vi en sväng in till vår lilla stad och i ett skyltfönster hängde klänningen. Den som jag visade i tidigare inlägg. Precis så fin som jag föreställt mig. Men den fick inte följa med hem. Idag. Gjorde istället några klick på datorn när jag kom hem, med fri frakt och lite länkrabatt så sparade jag lite slantar. Fast egentligen inte, för inte klickar man hem bara EN klänning, nej det blev visst en klänning, en underklänning och en tunika också.
 Lika bra att passa på att införskaffa lite fint inför sommaren, när man väl hittar något man gillar.

Molly, vår yngsta Ragdoll tjej som nu är 9 månader.
Idag visar jag en bild på Molly-bus... senaste saken hon kommit på är att hon ska dricka vatten ur kranen i köket.. hela tiden. Det är såå roligt tycker hon. Blöt i hela ansiktet blir hon men det tycks inte störa nämnvärt. Gosisen!

 

6 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Marie, tack för kommentaren, jag tror de blir snygga ihop! Kram Annica.

Anonym sa...

Hi hi ja ibland slinter man visst på tangenterna iallafall jag ; ) kram Sofia

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med lite nytt i garderoben. Lika bra att handla fler när man hittar sådant man gillar ;)

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

::fina:: sa...

Sicken gosa! Puss på söta Molly, hon är såå fin! Vad kul att det bidde en klänning! Vi gjorde likadant förra helgen, var och tittade på resväskor i affär men köpte dem istället billigare på nätet. Då fick vi dem dessutom i den färg vi helst ville ha! Ha en riktigt mysig lördagskväll! Kram, Josefine

Mira sa...

Måtte bare innom å se mere på vakre Molly!

Gratis med nye klær, fine!

Ha ein fin lørdag!

Klem ;-)

Sahra sa...

Fantastiskt vacker katt. Vår katt dricker helst vatten ur vaserna. Mindre kul. Vad bra att du beställde klänningen. Du blir kanonsnygg i den.