...och lite trädgård förstås!


måndag 28 januari 2013

Svartvita funderingar







Måndag, grått och plusgrader... så kan man nog sammanfatta dagen idag. Ja, alla dagar kan ju inte vara lördag :)
Denna veckan ska jag fixa lite här hemma. Till helgen vankas lite kalas och övernattande gäster så då får det vara lite ordning på torpet.

✶ ✶ ✶

Det inramade fotografiet kommer snart få sin plats på en av de nya tavellisterna. Det är jag som är fotografen och det togs i höstas i samband med vårt bröllopsresa. 
Jag tänkte blanda lite svart, vitt och trä på listerna för att bryta av lite mot den vita väggen.

✶ ✶ ✶

Den bästa fortsättningen på veckan till Dig!

4 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Vilket vackert foto du har tagit. Inte för att jag varit i Paris men om jag nån gång kommer dit så är det så jag kommer uppleva Eiffeltornet,dvs från marken =) Skall bli spännande att se hur det blir med tavellisten!

VisaLiza sa...

Vad roligt att ha ett fint foto som minne. Du har verkligen fångat den där hissnande känslan när man står nedanför och blickar upp på eiffeltornet. Liza

CreandoPhoto sa...

Ett underbart fotografi och så roligt att ha egenhändigt fixade tavlor hemma. Snyggt!

Tack fina du för dina varma ord hos mig.... ♥

Kramar
Kicki

::fina:: sa...

Jättetjusigt! Det kommer bli jättefint tror jag. Ska bli roligt att se det sen när ni fått allt på plats. Jag håller på med en fotobok över vårt bröllop (bättre sent än aldrig!) och det är hur kul som helst. Kommer nog bli fler. Och sen måste vi förstora lite foton för våra väggar är ännu tomma.. Kram! Josefine