...och lite trädgård förstås!


söndag 27 januari 2013

Söndagsbild | # 4

Så var denna helg också till ända... det går så fort nu.
Helgen har varit fin, har hunnit med ungefär det jag tänkte mig... inget stress, bara lugnt och skönt.
Lite shopping, lite pyssel och müslitillverkning.
Tavellisterna är inköpta men ej uppsatta än, sparar det till veckan när maken kan hjälpa mig att borra. Jag tror och hoppas det kommer bli fint.


Mina små krokusar har inte slagit ut än men snart så. Förhoppningsvis är de som finast nästa helg när vi har gäster på besök.

Nu ska jag krypa ner i sängen.. renbäddat idag, då är det extra skönt.
Trevlig ny vecka önskar jag dig!

2 kommentarer:

Marina sa...

Skön helg har vi haft även här. Visst, den var för kort ännu en gång men jag är ändå nöjd med den. Har tagit det lugnt men hunnit en hel del ändå.

Ha det bra i veckan!

Villa Björkenäs Backen sa...

Låter som en skön helg !
Hoppas att du får en likaskön start på nya veckan.

Så fint med ditt inlägg från vitrinskåpet. ser så mycket fint.! Allt ! :)
Typ skulle jag kunna ha här hemma.

Är lite nyfiken på det fina keramiken och vart den kommerifrån ?

Sov så gott ! Kram