...och lite trädgård förstås!


söndag 17 augusti 2008

Härliga söndag

I eftermiddag ska jag äntligen gå och titta på filmen Mamma Mia.
Det blir jag, min mor och min syster. Vi ska faktiskt till och med unna oss att gå på VIP salongen :)
Då får man extra breda sköna justerbara skinnfåtöljer med stort benutrymme, snacks och dricka... lyx! (fast det klart man betalar ju för det).... :)
Har laddat som bara den med ABBA musik. Jag tror inte jag blir besviken på filmen, har bara hört gott om den...

Igår pysslade jag ...knåpade bland annat ihop ett litet hjärta med örter. Ligger och doftar lite bredvid min nyinköpta ljuslykta. Stämningsfullt...




Önskar verkligen att jag kunde visa lite mer helhetsbilder från vårt hem. Men... det är inte riktigt som jag/vi vill ha det än... tapeterna i kök, hall och vardagsrum är så tråkiga. De satt här när vi flyttade in och det har inte blivit av att vi har gjort om.

Tills dess får ni se lite mer detaljbilder från oss, hoppas ni nöjer er med det tills vidare...

Trevligt slut på veckan önskar jag er alla!
Kram!

PS. Ni vet väl att ni kan ha koll på mina inlägg via Bloggkoll? Det är bara att klicka på ikonen där uppe i högra hörnet...

12 kommentarer:

Huset på kullen sa...

Vilket mysigt hjärta! Det är ju sån lyx att gå på VIP-bio, har oxå varit där några gånger. Har hört att Mamma Mia skall vara bra. Vill oxå se den...

Desirée sa...

Tror inte du blir besviken på filmen, jag tyckte den var super!

Anonym sa...

Vilket mysigt hjärta du gjort!
Hoppas du får en riktigt trevlig biokväll.

Kram Annette

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Ja, alla som ahr sett filmen säger att den är jättebra! Så jag måste också pallra mig iväg. Det är ju perfekt bioväder jämt och ständigt nu!

Vilket fint hjärta Du har knåpat ihop :)

Kramar
Flisan.

♥ Fyra årstider sa...

Har inte tänkt på att du visar detaljbilder, alltid kul att kika in hos dig. Sött hjärta.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Oo, ska du se Mamma Mia VIP, vad skoj! Längtar efter att få gå på den, har sett fram emot den länge. Hoppas ni får det riktigt kul! kram

Anonym sa...

Hoppas du hade en riktigt mysig kväll!
Jag funderar på att ta in några örtkvistar och stoppa in i lådorna på mitt nya (gamla) skrivbord, det luktar så där gammalt trä som stått ute.
Jag har redan lagt till dig i bloggkoll. ;)

Living by Milla sa...

Du fick säkert en toppeneftermiddag igår, skulle också gärna se den filmen.

Sött hjärta du har knåpat ihop.

kram Camilla

Anonym sa...

Vad fint du pysslat! Jag gissar att filmen var alldeles alldeles underbar. Har bara hört gott om den, men har fortfarande inte sett den... kanske nästa helg :)

My Lovely Things sa...

Så fint hjärta du har gjort!!
ja den filmen vill jag se med..när..jag det får bli när allt lugnat ner sig runt flytten..
Kram anna

Anonym sa...

åå vilket fint hjärta!!
Mysigt!
Jag gillar!
kram/ruffa

Anonym sa...

Så fint du har gjort!!
Trevlig blogg, min första titt här.
Men jag kommer tillbaka.
Ha en skön kväll!
Hälsn
Huset på backen