...och lite trädgård förstås!


tisdag 10 mars 2009

Längtan till sommaren

Häromdagen när jag tittade på reprisen av Leila på landet så stannar S kvar i soffan och kollar lite också.
Efter en stund kommer följande kommentar: - Hon skulle kunna vara med i eran vita klubb!
Fniss, vad säger man?

Ni har förstås inte missat att Leila snart utkommer med en tidning? Det ser jag fram emot.
För er som inte tecknat er för tidningen än, så kan ni göra det här.



Ros från förra sommaren.... visst längtar väl ni också nu?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med tidning. Måste kollas in då den kommer

Hem och Lycka sa...

Haha, ja, hon är ju självklart en given medlem i vita klubben ;-)

Har också tecknat mig för Leilas tidning, ska bli superspännande att få den i brevlådan!

kram

millandante sa...

Vilken ljuvlig bild!
Längtar efter den tidningen, nu får jag den i brevlådan tack vare ditt tips! Tack!
Kram

Fröken Fräken sa...

Ja, det är ju sådär att en del förstår sig inte på fascinationen för vitt.. ;-) Man får visa sig förstående :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Missade ju första numret av programmet och även reprisen, men i kväll ska jag se. Klart att jag har beställt tidningen. Hoppas att den är bra.

Kramar Ullis