...och lite trädgård förstås!


lördag 14 maj 2011

Trädgårdsinspiration ~ Inspiration for my garden

H
ejsan! Äntligen helg igen!

Idag blir nog en trädgårdsdag. Min nya stora rabatt tillhör än så länge drömmarna men nu i veckan ska det kanske bli dags för lite "action" och inte bara prat.
En hel del inspiration fick jag förra helgen på trädgårdsdagarna på Liseberg. Kolla in vilka fina kombinationer de lyckats med.








Tänk om man kunde få till lite av detta här hemma...

Ha en skön lördag! Vi ses här igen imorgon för söndagsbilden.

3 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Ojj vad mycket inspiration. Vackert! :) Kramar

Fröken Fräken sa...

Ja, näääästan sådär ser det ju ut på min balkong, näästan. Eller så är där fullt av avskrapad färg från en dörr.. :-D hoppas att du hinner med mycket i trädgården!

Lotta 8`) sa...

Roligt att de bilder från planteringarna, jag var där men hade fullt upp att shoppa så jag "såg" liksom inte allt det vackra :)

Ett hav med vita tulpaner..... det vore något det! Drömma kan man ju....

Lycka till med ditt projekt och ha en fortsatt skön helg :)