...och lite trädgård förstås!


måndag 9 maj 2011

Silvrig tallrik ~ Silver plate

V
ädret visar sig återigen från sin bästa sida.... underbart!
Måste bara visa er min nya fina tallrik. En av sakerna som fick följa med hem från Stockholm...
Här ser ni också den läckra ljusstaken jag vann hos Carina - Made in Persbo för ett tag sen.

Tallrik från Indiska, Ljusstake - Tove Adman

Imorgon är det dags för första besöket hos veterinären. Missy ska genomgå en besiktning innan allt är klart med köpet. Håll nu tummarna för att allt går vägen.
Tror minsann att jag är mer nervös än Missy. :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Den där ljusstaken är så himla snygg!
Får nog se till att köpa mig en :)

Kram Maria

Ninnis sa...

Vilken fin silver tallrik och ljusstake.

Jag har något till dig inne hos mig om du har lust.

Kram Ninni

Fröken C sa...

Jätteläcker ljusstake!

Ha det gott!
Kram C

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken fin bricka! Älskar dessa ljusstakar jag med, har ett par här hemma och de är riktiga favoriter. Det är en speciell känsla över dem. Tack för ditt välkomnande på bloggen! Blev verkligen jätteglad! Varm KRAM Jenny