...och lite trädgård förstås!


måndag 23 maj 2011

Kladdkaka de luxe

E
n kladdkaka med lite extra allt tipsar jag om idag. Enkelt att fixa till och supergott!
Det behövs egentligen inte mycket för att sätta lite guldkant på tillvaron.

 Ta en klassiskt kladdkaka, pudra över florsocker och lägg på några mini-marschmallows och ringla över chokladsås.
Till det serverade jag ljumma björnbär och vaniljglass.



Tack för alla underbara söta hälsningar, utan er fanns inte Hem & Harmoni!
Kramar i massor...

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å jisses vad smarrigt, älskar kladdkaka!

kram Mia

Fröken C sa...

Så mumsigt det ser ut:)) Nu blev jag ju sötsugen, får rota i frysen om jag kan hitta nåt;))

Kram C

Compact Garden sa...

Vilket bra uppslag till min kommande födelseddag inom kort..
Ha en skön kväll/Anne

Fröken Fräken sa...

Men, fresta med sådant här på en måndag när man försöker starta veckan nyttigt!! :-D Och det verkligen inte finns några sötsaker hemma...

LyckligaPraliner sa...

Åh så underbart!!! Kladdkaka är en av mina favoriter. Ja, egentligen allt med choklad :)

Nilla sa...

Tack för kladdkaketipset. Det ser jättesmarrigt ut.

Ha de bäst !!
Nilla

Här är gudagott att vara ! sa...

Ja den där kakan skulle jag inte tacka nej till ! - Tänk att det ska vara så rackarns gott med kladdkaka !
Ha det så gott !
kram / Anneli