...och lite trädgård förstås!


fredag 18 november 2011

Puss på dig min vän!

A tt ha en bästa vän!
Nu vet jag hur sann kärlek ser ut... visst är det gulligt!
Kram... jag tycker om dig!

Åh, va du e go Molly. Jag tvättar dig lite på magen... killikill...

Du e också go Missy... jag tvättar dig lite oxå... i pannan. Puss!

Kan inte låta bli att visa mina fina missar igen... de är så söta så. Just nu har jag båda bredvid mig, de tycker det är spännande när jag knappar på tangenterna.

Önskar er alla en skön fredag!

8 kommentarer:

Lusthuset sa...

Jättesöta dina missar!! Jag har två undulater och de är minst lika gulliga mot varandra....kanske något för oss människor att ta efter. Kram!

Rosor och ruiner sa...

Kattbilder kan man inte få för många av, och när dom är så där gosiga då njuter jag! Mina brukar också tvätta/pussa varann, det är så gulligt!

Camilla sa...

Såå fina katter du har, man vill bara gosa ner näsan i deras päls, den ser så mjuk och härlig ut. Hälsn Camilla

Moa sa...

Åh.. så sött och så mysigt att ha två så de har det gott tillsammans.. kram o ha en fin helg.. Monica

LyckligaPraliner sa...

De är ju såååå helt underbara. Vill ha vill ha vill ha!!!! :)

Ann-Louise

::fina:: sa...

Åhh så goa och mysiga de är mot varann! Man blir alldeles varm inombords av att se dem. Jag blir så glad när du visar bilder på dem, för mig får du göra det hur ofta du vill, jag blir aldrig mätt! Kram!

Åsa sa...

Vilka fina kort du har fått tagit på missarna <3

Kram från Åsa

Fru Elin sa...

Men dom är så ljuvligt underbara dina missar! Visst är det kul när man ser att de verkligen trivs med varandra och har det bra tillsammans?
Ha en trevlig lördag!
Kram Elin