...och lite trädgård förstås!


tisdag 1 november 2011

Djur i inredningen

A tt vara efter sin tid, eller?
Idag beställde jag två Hagedornhagen artprints, ni vet de där som man hittar på var och varannan blogg nu för tiden... fjärilar, skalbaggar, skelett och annat.
Tycker de är gôrsnygga och nu äntligen fick jag valt vilka jag ville ha. Ramarna har jag redan köpt och vilken vägg de ska pryda är också redan bestämt.

Vill ni se sen när det är klart?

Ingen fjäril här inte utan en av mina söta kissekatter som precis är nyvaken.

Så klart ni vill.

Tack ni goaste som kikar in här så troget! Attans va glad ni gör mig, varje dag!


1 kommentar:

Tidsmästarinnan sa...

Jaaa så klart vi vill!
:-)
Skelett har jag minsann inte sett? Bara fjärilar och skalbaggar :-)
Det låter som att det blir toppenfint.
Kram kram
Susanne