...och lite trädgård förstås!


söndag 7 mars 2010

Überfånig!

J
ag känner mig urfånig men... jag kan inte låta bli att undra om det är något fel?
Går det inte att kommentera på min blogg längre? Eller har ni bara tröttnat?
Hur som helst, mig blir ni inte av med i första taget... jag strävar på som en gammal hund med mina inlägg, med eller utan kommentarer! ;) blink blink

Hoppas ni kan läsa min ironi... jag skojar bara lite med er... ;)

Ha en underbar vecka! Snart är det dags att börja påskpyssla på allvar...
Kram!

10 kommentarer:

Jord under naglarna sa...

take the time to smell the roses är fint tycker jag, kanske jag kan ta med mig det ut i trädgården kanske?

Ha en fin kväll!

Bibbi sa...

Så bra att vi inte blir av med dig;) Skulle verkligen sakna dig...

Ser fram emot att se vad du hittar på för pyssel att inspirera mig med:)

Ha en bra start på veckan!
Kram Bibbi

Hannis sa...

Nepp, jag kom då in=))
Såg att du köpt Olivträd.
Jag trodde att dom var svåra men det verkar som att tom jag lyckats få dom att överleva.
Peppar, peppar kanske jag säga.
En har tappat alla blad under vintern men nu ser det ut att komma små blad igen.
Dom är ju så vackra Olivträden!

Hoppas att du får en skön vecka/
Kram Hannis

StrandviksVillan sa...

Hoppsan! Jo, det är säkert ganska länge sen jag kommenterat, sorry!
Fast jag är prenumerant så jag missar inga inlägg hos dig :)

Vilken kul krukväxt! Vad är det för sort?
Jag har nyligen köpt en grönväxt som liksom krullar ihop sig och katten går hela tiden och mumsar på den!?! Är väl snart inget kvar av bladen...

Ha en riktigt fin ny vecka!
kram, Ann-Christine

Karin - Mina Rum sa...

Nej du! Du blir inte av med mig heller. Jag gillar din blogg för mycket.
Ha en fin söndagkväll. Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Går alldeles utmärkt att kommentera;) Vilket fint olivträd. Har inte vågat mig på något än. Här har det också blivit fika ute i solen igår.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Hemmafruns hörna sa...

Ha, ha... Ja, jag hör heller inte till dem som tar mig tid till att kommentera så ofta! Men visst är det kul med några ord... Tack för påminnelsen! Härlig blogg har du i alla fall!!!!!

Hem och Lycka sa...

Jag är här *viftar med handen* Du är inte überfånig, jag vet hur det känns, man blir ledsen. Men klart du inte ska sluta blogga, jag läser din fina blogg!

kram

Malin - I min trädgård sa...

Klart vi inte har tröttnat! JAg är en lite mer sporadisk kommentar-lämnare. Tar mig hellre tid att läsa mina favoritbloggar, än att inte hinna med det och kommentera hos alla. Så jag kikar alltid in hos dig - kommenterar bara inte alltid :-).

Ha det bra Marie!

Kram M

Fröken Fräken sa...

Men vilket olivträd! Att hitta ett sådant i mataffären, ja det gör man inte här tyvärr... och snart kanske jag måste på jakt efter ett nytt, för mina är fortfarande vinterdeppiga..

SÄngbordet som syns i sovrummet är fyndat på loppis för 30 kr, så det är bara att ge sig ut på jakt efer ett sådant till