...och lite trädgård förstås!


måndag 22 mars 2010

Nya vårfina skor...

D
etta är ju ingen modeblogg men jag kan inte låta bli att visa mina nya vårskor!
Nu längtar jag tills jag kan börja använda dom.... kanske till en kjol eller klänning?

Jag hoppas så att påsken bjuder på fint väder! I år ska vi för första gången fira påsken här hemma hos oss med gäster (mina föräldrar, syster och svärföräldrar).
Tänkte göra en påskbuffé men vet inte riktigt vad den ska innehålla än, så har du något recept som du vill tipsa om så tar jag tacksamt emot.




UPPDATERING: Eftersom ett par personer frågat om skorna, så svarar jag här. Skorna är av märket Rieker antistress, inköpta på en lokal skoaffär i Kungälv (Skoherloff) och kostade 650:-.

6 kommentarer:

Lily sa...

Wow! Så fina skor! Såna skulle jag också kunna tänka mig! Tycker det är så svårt att hitta snygga..
Kram Lily

Karin - Mina Rum sa...

Vilka snygga skor! Det får nog torka upp lite innan jag börjar fundera över vårskor. När jag var ute på gräsmattan idag var det rena rama våtmarken.
Tips till påskbuffé, ja vad skulle man då kunna tänka sig? Jag ska nog testa ansjovisröran med äpple från senaste numret av Lantliv. Är barnsligt förtjust i ansjovis.
Ha det bra. Kram!

Annika Christensen sa...

De var jättefina var köpte de dem?
något för mig som skall till solen nästa vecka.
ha det gott
Annika

millandante sa...

Så fina!!! Hoppas du snaaart kan använda dem!:)
Fick läsa ikapp dina härliga inlägg nu och jag fastnade ju extra för pallen... vad fin den blev och vilken nostalgi den bjöd på...! Tyvärr vet jag ingenting om den. Härligt att den får stå framme och ta sin plats nu!

Jag har aldrig varit på City Gross... men jag måste dit! Typ NU!!! Så fina väkthus och vilket bra pris! Tack för det tipset!
Ha det bra vännen!
Kram

ROOM AND SERVE sa...

De var jättefina :)

Verasantik sa...

Oj va snygga skorna är. Vilket märke är det på dem och var har du köpt dem? Vill du dela med dig av det skulle jag bli jätteglad. Är ofta in och kikar i din blogg och tycker den är jättetrevlig:-)
Hälsningar Eva.