...och lite trädgård förstås!


fredag 6 januari 2012

Trevlig helg!

H ej på er finingar! Himla skönt med en ledig fredag... Man får passa på att njuta, sen dröjer det väl till påsk innan det är någon extra ledighet. Om man inte tar lite själv förstås.

Idag sov vi ganska länge och undvek noga radio, tv, internet och sånt för att kunna avnjuta frukosten framför tv'n och inspelad hockey match. Så spännande det var... och nervöst! Jag går nästan i bitar när är sudden death... Och lite nervös var man ju också för inspelningen, tänk om den inte fått med allt när det gick till förlängning. Men det gick bra på alla fronter :)
Att vara uppe mitt i natten var inte att tänka på med tanke på hur kvällstrött jag är.

Vitrinskåp från Möbelgrossen, fusk grankransar från ICA Maxi, betongkotte från Vita rummet

I julklapp fick jag bland annat boken Vintage by Nina av herrn i huset.
Så vackra bilder och mycket inspiration. Boken ska sen få ta plats ovanpå skåpet tillsammans med andra fina inredningsböcker.
Tycker om när de är lättillgängliga och synliga, det är ju böcker som man återkommer till om och om igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Böcker är aldrig fel att få i julklapp ha en fin fredagskväll kram Sofia

Marina sa...

Visste faktiskt inte att matchen sädens i efterhand också så vi såg inte den. Natten är liksom sovtid för mig.
Kramar!

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Böcker ska stå framme - speciellt de som är vackra :)

Kram från Australien♥