...och lite trädgård förstås!


måndag 28 mars 2011

Tack på många sätt!

T
ill att börja med vill jag säga Tack till er alla som kom med goda råd och hejarop angående våra trädgårdsplaner.
Jag ska absolut försöka få in det som Moa tipsade om, dvs att bygga upp en del av rabatten så jag får lite nivåskillnader. Kan bli riktigt fint tror jag.
Och även försöka få plats med ett par buxbomsklot som Malin skrev. Tack igen tjejer!

Idag måste jag ju bara visa vad som kom med posten. Min fina vinst från Mari på Nordingården och butiken Nordljus. Tusen tack till er!
Och ett litet bonuspaket var med också... kolla så fin!
Så nu är vårkänslorna på topp här i det harmoniska hemmet! Jag har till och med planterat lite penséer i kruka idag som välkomnar alla gäster.

Nu åter till målarpenseln... ;)

Ha det gott!

7 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Vilken härlig vinst- grattis! Och vilka planer du har i trädgården, sånt är ju så himla kul! Hoppas du visar hur arbetet fortskrider och slutresultatet! Jag älskar såna projekt...:o)

Fröken Fräken sa...

Åh så söta! Lite paket i brevlådan skulle jag behöva för att muntra upp mig här i sjukstugan.. men nejdå, jag fick bara ett pensionsbesked med posten... :-(

Karin - Mina Rum sa...

Stort grattis till vinsten! Måste ju erkänna att jag blir lite avundsjuk, det var precis den sjalen som jag ville vinna ;). Men jag får väl gå in på Nordljus och klicka hem en egen.

Kram!

mammaxtre sa...

Grattis till vinst. Vilka fina bloggvänner som har kommit med kloka tankar kring din trädgård.

Ha det fint

linnea-maria sa...

Oj vilka fina saker och de passar ihop så bra! Grattis /Therese

Malin - I min trädgård sa...

Vad roligt att du gillade min idé! Men vilken fin vinst! Grattis!

Kram och ha en bra dag! Här skiner solen :-).

Helenas Hem sa...

GRATTIS till vinsten!!! Superfin. Lite kul för Nordljus ligger bara några minuter från mej med bil. :)

HÄRLIGT att planera och fixa trädgården också. Jag har ett megajobb med vår gård i framtiden. :)
KRAM