...och lite trädgård förstås!


söndag 6 mars 2011

Söndagsbild | Blekta pastellfärger

S
som i sol, söndag och skidor...! Vilken tur att man kan sitta ute i solen och kolla webb-tv.
Man kan nästan höra fräknarna ploppa fram :) Himmel, så skönt det är att känna värmen i ansiktet och höra fåglarna kvittra som aldrig förr.
Bild från påsken 2010
Visar en bild från arkivet... visst kan godis fungera som inredningsdetalj. I alla fall när det är så här fina färger.
Detta är mitt bidrag till Fabriken idag, kika gärna in där för fler bilder.

Tjingeling på er!

8 kommentarer:

Compact Garden sa...

Vacker bild..
Idag är det verkligen en härlig vårkänsla..åh det finns hopp :)
Ha en skön söndag Kram Anne

Tina sa...

Mums...hade gärna tagit en bit.

Kram i solen, Tina

Lantligt i smultronbacken sa...

Verkligen härliga pasteller. Jag kunde inte heller hålla mig från att plocka fram lite pasteller idag. Turkost blev det för mig.

Kram Teres

Unknown sa...

Mmm... gottit. Visst platsar det som inredning, men den varar dessvärre inte så länge förrän det är tomt i skålen ;)
Kram Maria

Anna Ekberg sa...

Ja visst har det varit en alldeles underbar dag och solstrålarna har nog aldrig känts så varma och välbehövliga förut :) Njuter så man nästan spricker.

Vilken härlig bild med mysiga färger och goda små bitar!!

Ha en härlig kväll!
Kramar
Anna

Moa sa...

Hmmmmm.. blir godissugen.. får rota i mina gömmor.. =).. ha det gott/moa

mammaxtre sa...

Att godis kunde ses som vackert hade jag ingen aning om förrän nu :-)

Ha en toppenfin måndag

Fröken C sa...

Ljuvliga vårfärger!
Klart godis passar som inredningsdetalj, men här skulle det försvinna i ett nafs:))

Kram C