...och lite trädgård förstås!


tisdag 24 november 2009

Pysselkväll

Nyss hemkommen från en mysig pysselkväll i julens tecken. Tack systrarna Dreamhome för en kul kväll med mycket pyssel, fika och prat och framförallt massor av inspiration.

Visar bara en snabb bild på en av sakerna som gjordes ikväll.... en liten ljuslykta.
Kunde ju inte låta bli att tända den direkt när jag kom hem :)
Vi gjorde även julstrutar och en liten "god jul" vimpel, får visa dessa en annan dag.
Nu väntar sängen...



Kram och godnatt!

PS. Till mina pysselkompisar från ikväll.... bloggen jag tipsade om heter Tusen idéer och en fröken.. klicka på namnet så kommer ni dit!

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej goa du!!!
Jätte söt lykta du gjort! O vilken mysig kväll att pyssla så där ihop!!!
Här är det fullt pusselös ästam jämt...ser ut som rena tomteverkstan..men hoppas på att återfå mitt kök nu till advent;))


Kramis ♥ Millis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

men ..fel fel fel:))

pysselös & nästan ska de va:))

Bibbi sa...

Så fin ljuslyktan blev;)
Får man fråga vilken sorts papper du använt...
Kul med pysselkvällar. Ser fram emot mer bilder
Kramen

Mitt skabbiga chica hus sa...

Åh vilken söt lykta du gjort. Och vad mysigt det lät med pysselkväll....

kraaam!
Mia

Moa sa...

Hallo.. kära du, vilken mysig o söt liten lykta, den är jättefin. Att vara på pysselträffar är så himla roligt och inspirerande.. önskar jag varit med.. =). Ha det gott /Moa