...och lite trädgård förstås!


lördag 27 september 2008

Äntligen tillbaka

Min inspiration och lust till bloggen har varit väldigt låg i ett par veckor... men med en kul utmaning från Mia-Hem & Lycka och snälla värmande ord från Cornelias Cottage gjorde att jag kände för ett nytt inlägg.

Här kommer utmaningen!

5 saker i min frys
Blåbär och hallon
Kyckling
Bröd
Nötfärs
Mammas hemgjorda lingonsylt
5 saker i min garderob (i mitt fall klädkammare)Kläder
Resväskor
Skor
Extra säng
Träningsredskap (som ligger längst in och används dagligen - NOT)
5 saker i min väskaMobiltelefon
Plånbok
Nycklar
Näsduksfodral som jag vann av Beas Barnslikheter
Spegel
5 saker i badrumskåpetDeodorant
Tandborste
Tandkräm
Hårband
Ansiktskräm
5 saker i min bilIsskrapa
Fleecefilt
Värmeljus
Tändstickor
Solglasögon

Jag utmanar dessa 5
Ute och Inne
Fyra årstider - Mitt liv på landet
Grinden på glänt

Moas Trädgård
Theas Rum

Nu hoppas jag att mina inlägg kommer lite tätare igen.
Önskar er alla en fortsatt skön helg!

11 kommentarer:

Stina sa...

Kul att du är här igen, du gumman. Kul läsning. Kramis

sabina sa...

Tack för utmaningen! Ska se om jag tar tag i den nån dag..

Roligt att du är tillbaka!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Du har en fin blogg tycker jag. Jag ska titta vidare i den nu. På återseende. Kram C

Beas sa...

Att blogga utan att känna lust är som att äta nattvickning när man helst av allt vill sova...eller något! :-)

Jag är i alla fall glad att du skriver...

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

God morgon!

Små pauser behövs ibland...

Kul att "se" Dig igen iaf!! :)

Ha en skön höstsöndag!

Kramar
Flisan.

♥ Fyra årstider sa...

Tack för utmaningen, man jag avstår gärna.
Ha en bra helg
Kram Lotta

A home far away sa...

hihi, kul utmaning. Jo men visst är det så att inspirationen tryter emellanåt...man har ju inte heller miljoner saker att visa:-

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Kul att du hade värmeljus i bilen!

Anonym sa...

Det var jag alltså

Karin sa...

Hej Marie! Ja med hösten kommer tröttheten men kul att du är tillbaka. Genom bloggen kan vi hjälpa varandra att härda ut fram till jul. :) Tack för utmaningen...

Kram Karin

junhe sa...

hihi, vilken kul utmaning!
önskar en fortsatt bra söndag och bra start på veckan/ kram junhe