...och lite trädgård förstås!

lördag 27 september 2008

Äntligen tillbaka

Min inspiration och lust till bloggen har varit väldigt låg i ett par veckor... men med en kul utmaning från Mia-Hem & Lycka och snälla värmande ord från Cornelias Cottage gjorde att jag kände för ett nytt inlägg.

Här kommer utmaningen!

5 saker i min frys
Blåbär och hallon
Kyckling
Bröd
Nötfärs
Mammas hemgjorda lingonsylt
5 saker i min garderob (i mitt fall klädkammare)Kläder
Resväskor
Skor
Extra säng
Träningsredskap (som ligger längst in och används dagligen - NOT)
5 saker i min väskaMobiltelefon
Plånbok
Nycklar
Näsduksfodral som jag vann av Beas Barnslikheter
Spegel
5 saker i badrumskåpetDeodorant
Tandborste
Tandkräm
Hårband
Ansiktskräm
5 saker i min bilIsskrapa
Fleecefilt
Värmeljus
Tändstickor
Solglasögon

Jag utmanar dessa 5
Ute och Inne
Fyra årstider - Mitt liv på landet
Grinden på glänt

Moas Trädgård
Theas Rum

Nu hoppas jag att mina inlägg kommer lite tätare igen.
Önskar er alla en fortsatt skön helg!

11 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Kul att du är här igen, du gumman. Kul läsning. Kramis

Grinden på glänt sa...

Tack för utmaningen! Ska se om jag tar tag i den nån dag..

Roligt att du är tillbaka!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Du har en fin blogg tycker jag. Jag ska titta vidare i den nu. På återseende. Kram C

beas barnslikheter sa...

Att blogga utan att känna lust är som att äta nattvickning när man helst av allt vill sova...eller något! :-)

Jag är i alla fall glad att du skriver...

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

God morgon!

Små pauser behövs ibland...

Kul att "se" Dig igen iaf!! :)

Ha en skön höstsöndag!

Kramar
Flisan.

♥ Fyra årstider sa...

Tack för utmaningen, man jag avstår gärna.
Ha en bra helg
Kram Lotta

a home far away sa...

hihi, kul utmaning. Jo men visst är det så att inspirationen tryter emellanåt...man har ju inte heller miljoner saker att visa:-

Kram Gunilla i Singapore

Karin sa...

Kul att du hade värmeljus i bilen!

Karin sa...

Det var jag alltså

Karin A sa...

Hej Marie! Ja med hösten kommer tröttheten men kul att du är tillbaka. Genom bloggen kan vi hjälpa varandra att härda ut fram till jul. :) Tack för utmaningen...

Kram Karin

junhe sa...

hihi, vilken kul utmaning!
önskar en fortsatt bra söndag och bra start på veckan/ kram junhe