...och lite trädgård förstås!


söndag 17 juni 2007

Mina fyrbenta vänner...


Någon kilometer från mig så finns en kohage.. där håller detta härliga gäng till. Jag åker förbi dom nästan varje dag och de ser så härliga ut. Idag tog jag en promenad förbi och pratade lite med dom :)
























På vägen dit träffade jag på en annan liten vän... ytterst kärvänlig. Ville inte att jag skulle gå vidare, så hon gick efter ett tag men gav till slut upp.

Det är förresten väääldigt..(!) svårt att ta kort på någon som stryker sig mot benen hela tiden! :)





Det är något speciellt med djur... helt underbara!

8 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Vilka sötnosar! Jo, visst är det nåt speciellt med djur!
Kram
Lily

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men GUD vilka gulliga kossor!! Var bland de sötaste jag någonsin sett!! Jag älskar kor!! Jag hade flyttat in i hagen ; ) Jätetfina foton du tagit!! Men den lilla missen då, han var väl inte utan hem? Tyckte han såg lite rufsig ut? Ha en bra ny vecka!! Mari.

Poppins sa...

Hej! Hittade hit via Lilys blogg. Vilka härliga bilder på kossor! Gillar också kor, så milda vackra ögon.

Husbilsresan sa...

Jamen dom va väl för goa....vi har ju 7 stycken kvigor som närmaste grannar på landet....det är mysigt!
Och kissen var väl söt också =)
Visst är det nåt visst med djur!
Kram!

Hem & Harmoni Marie sa...

Tack snälla för era kommentarer! Man blir så glad när man ser att någon har lämnat ett avtryck...

Jo, kissen.. jag tror hon bor på en bondgård intill. Hon brukar hänga omkring vid vägkanten, Men hon ser lite rufsigare ut på kort än i verkligenheten...

Ha det gott allisammans! Kram!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Man vill gå fram och klappa dom, de ser så mjuka ut!

Hem och Lycka sa...

vad söta!!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på korna!..verkligen somrigt!..och vilken söt liten kisse! :) Ha en trevlig midsommar!