...och lite trädgård förstås!


tisdag 12 juni 2007

Ett paket att hämta...


... eller kanske till och med två!
Hurra! När jag kom hem idag så låg det två avier från Posten om att jag har paket att hämta. Yippie!
Tyvärr var jag hemma så sent så jag hann inte dit, så jag får hålla mig enda till imorgon.

Lyckligtvis så vet jag ju vad det är i paketen! I ett ligger en splitter ny kamera som jag beställde häromdagen. Med den ska jag ta superfina bilder som jag kan visa här.
I det andra paketet ligger flera fina saker från Lyck-Annas... :) Fick tips av en annan bloggare om den butiken, så där har jag varit och beställt fina ljusstakar, korgar mm...
Ska bli så spännande att hämta och öppna dessa paket! Rena julafton!

Så förhoppningsvis kan jag visa lite nya foton imorgon (tagna med nya kameran) på sakerna jag har köpt hos Lyck-Annas.
PS. Trädgårdsmöblerna är snart ommålade, en stol behöver målas en gång till... Sen får ni se!

Kramisar!

4 kommentarer:

Spets och snor sa...

Tack för titten!!

Tingeltangel sa...

Tack för din kommentar på min blogg... Fina bilder du visar från din trdägård... Hoppas du blir nöjd med din nya kamera. Jag vill också köpa en ny så du får gärna tipsa om den är bra.

Hem och Lycka sa...

Sån där post vill man ju få jämt.. ;-)

Anonym sa...

Vad kul! Spännande med ny kamera :)