...och lite trädgård förstås!


lördag 22 september 2012

Lantliv på Holm

Hej ljuva lördag!
Tänk att det redan är en vecka sedan jag gjorde ett inlägg, ibland finns inte tiden och orken riktigt och så är det väl för de flesta. Men nu är jag här i alla fall.

Idag gjorde jag en mysig utflykt på egen hand...till ett ställe jag tänkt åka till hela sommaren, en inredningsbutik/café som öppnade i våras här i närheten. Goaste Camilla är det som har den hemma på sin gård tillsammans med sin familj.
Här kan man både fika hembakat och köpa fina saker i deras mysiga lada.
Jag fick med mig en hel del saker, bl a ett enliters mått i emalj och två svarta gjutjärnsljusstakar.


Nu blir det ännu trevligare att baka... snygga grejor gör ju allt roligare. 


Mer och mer mörka detaljer tas in här hemma. Bryter av fint mot vitt... 


Lite snyggt slitna fötter.... Och ljusstakar är ju nästan svårt att få för många av den här årstiden.

✴ ✴ ✴
Camillas butik/café heter Lantliv på Holm och finns på landet utanför Kungälv (som ligger strax utanför Göteborg). Så ni som bor i storstan, passa på att göra en mysig utflykt! 
Butiken finns även som nätbutik, kika in här och Camilla har också en fin blogg (det var så vi "träffades").
Tack för titten Camilla och dina värmande kramar! ♥

Allt gott!

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack bästa Marie för att du kom ut igår - SÅ roligt att se dej igen. Och tack så mycket för allt fint du skriver ovan - vi behöver sådan här underbar reklam:) STORA goa kramar igen och ha en fin kommande vecka!!!