...och lite trädgård förstås!


lördag 29 september 2012

Äntligen ett loppisfynd

Idag blev det en tur på loppis! Två olika loppisar faktiskt men jag hittade bara saker på den ena. Det var riktigt längesen jag gjorde ett loppisfynd så det känns extra kul.
För en tia blev det här fina ovala fatet mitt.


En ros från trädgården fick komma in. Doftar himmelskt! 
Fatet är perfekt i storlek för t ex fikat, ett par bullar och några småkakar passar precis.


Ytterligare några finfina saker hittade jag. Ibland har man tur.
Visar mer imorgon då det krävs lite pyssel med ett par av dem innan.

~ Önskar er alla en skön fortsättning på lördagen! ~

2 kommentarer:

Ninnis sa...

Så roligt med fynd som är så användbart...jättesöt...!!!

Ha det bra !

Kram Ninni

Smultron på ett strå sa...

Trevligt att fynda! Jag väntar fortfarande på mitt första loppisfynd - att jag inte gör nåt kan ju bero på att jag ytterst sällan går på loppis, eftersom jag ändå aldrig hittar nåt. Ond cirkel, liksom... Fortsatt trevlig helg önskar jag dej! //kram maria