...och lite trädgård förstås!


måndag 6 augusti 2012

Nu är den klar... happy happy igen!

Minns ni mitt huvudbry ang målning av byrån? Här finns det inlägget.
Nu under de sista skälvande semesterdagarna åkte målarburken fram och det blev... tadaa! Vitt...


Här kommer en "före" respektive efter "bild":




Och lite fler bilder för ögat.




Jag tror inte jag behöver säga att jag är nöjd... mer än nöjd!
Mycket mer harmoniskt för ögat och färgen gör att byrån smälter in i rummet på ett helt annat sätt.


   

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad fint det blev med din byrå med allting annat vitt.Fint har du gjort på byrån med.Ha en fin kväll.Kramar Rita ♥

Rosor och ruiner sa...

Helt klart mycket bättre, förstår att du är nöjd, det skall du vara! FInt!

Hanna sa...

jätte fint.
Kram
Hanna

Ninnis sa...

Vitt är alltid RÄTT....=)

Jättefint !!!

Kram Ninni

Fröken C sa...

Så snyggt! Tänk vad bra det är med vit färg:))) Har en likadan i ek som jag är trött på, men Herr C är lite motsträvig ang. målning av den:)))

Ha det gott!
Kram C

::fina:: sa...

Jättesnyggt, vad du har varit flitig! En annan har knappt gjort nåt vettigt alls på semestern - men det krävdes en hel del faktiskt att hålla mig lugn, haha. Psst, är det någon mer som tycker texten blivit jättesvårläst på din blogg idag? Den är liksom bred och halvt utsuddad?! Kram!