...och lite trädgård förstås!


lördag 25 augusti 2012

Myslördag...!

Dagens instagram bilder... gör det lite enkelt för mig och tar lite bilder jag tagit under dagen med mobilen.
När jag hämtade morgontidningen passade jag på att plocka lite blåbär och jordgubbar. Himla gott och nyttigt att lägga i frukostyoghurten. Helglyx!


Nu på eftermiddagen när jag inte hade något speciellt för mig så dök baklusten fram. Det bidde lite vanliga hederliga chokladbollar.


Köpte lite gladiolus i rosa häromdagen... blev fint att bara ställa i en stor vas på golvet.

 
Nu blir det tacos (på en lördag!) och senare ikväll börjar en brittisk kriminalserie på ettan, bland det bästa jag vet i tv-väg. Hoppas denna är bra!

✶ ✶ ✶
God kväll önskar jag Dig!
✶ Marie ✶
✶ ✶ ✶

3 kommentarer:

Marina sa...

Färska bär är så gott! Här blev det hallon som plockades under morgonrundan.

Nu väntar vi på kycklinggrytan och senare blir det citronpaj med hallon och grädde. Tacos hade vi i går och det var faktiskt ett bra tag sedan sist.

Kram

::fina:: sa...

Åh tack för tipset om teve-serien, måste genast kolla upp! Ja det år så gott och lyxigt med bär i frukostyoughurten, det går liksom inte att leva utan. Tyvärr kan jag inte plocka några på morgonen men det finns i frysen :-) Ha en mysig lördagskväll! Kram, Josefine

Ninnis sa...

Mums med färska bär...=)
Älskar också brittiska deckare men
missade denna pga kräftskiva.
Hur var den???

Kram Ninni