...och lite trädgård förstås!


måndag 11 juni 2012

Tillbaka från semester...

H ej på er! Nu är jag tillbaka från semester och bloggpaus.
Senaste veckan har jag spenderat på Rhodos där jag bara har gottat mig. Ätit godsaker, solat, badat och läst massor av böcker.
En och annan liten stund har det blivit att kolla bloggar men väldigt lite så nu har jag en hel del att läsa ikapp.

Ovan bild kan väl även symbolisera Sverige med det blåa havet och de gula blommorna. Jag missade ju att blogga på vår nationaldag och idag är det ju dags för premiärmatch i fotbolls EM. Så ikväll sitter jag bänkad framför tv'n med en skål jordgubbar och gosiga katter inom armlängds avstånd. (som jag saknat mina små dunbollar...)

Hoppas ni alla mår bra och att ni saknat mig lite här i blogglandia  i alla fall ;)
 

4 kommentarer:

Marina sa...

Välkommen hem igen!

Kram

Fröken C sa...

Härligt med semester o bara njuta!
Ska oxå kolla fotbollen, men här är det choklad i skålen:))

Ha en fin kväll!
Kram C

Annika kort & gott sa...

Kan tänka mig att det har varit härligt med sol och värme! Vad har du läst för bra böcker då?
kram Annika

Tidsmästarinnan sa...

Välkommen hem! Nu längtar jag också till semester så jag nästan smäller av :-)
Fast jag ska inte gå händelserna i förväg, junikvällar är fina vardagkvällar.
Kram kram!
Susanne