...och lite trädgård förstås!


söndag 22 januari 2012

Skön söndag!

N u är vi nyss hemkomna från restaurang-och biobesök. Så skönt att sätta sig vid dukat bord och sen bara gå ner en trappa och se en bra film. Apropå filmen, vi såg som sagt Tinker, Tailor, Soldier, Spy. En annorlunda film som jag kan rekommendera.
Gillar du biljakter, explosioner och typ James Bond stunttrick, ja då är detta inte en film för dig. :)  Gillar du däremot en spännande story så gillar du förmodligen denna film.


 Imorgon ska jag försöka hinna klämma in ett loppisbesök mellan jobb och hemfärd. Det var längesen så jag hoppas jag hittar något fint.

Skön söndagskväll önskar jag dig! Och tack för alla fina mail och kommentarer som trillar in...super duper kul!

5 kommentarer:

::fina:: sa...

Låter som om du haft en riktigt skön söndag! Nu blev jag lite sugen på att gå på bio faktiskt, det händer inte så ofta att vi går. Vilken mysstämning med ljuslyktorna, jättefina! Kram, Josefine & Pebbles

Sahra sa...

Ok. Då är frågan om jag ska lämna mannen hemma och gå själv. För vi har verkligen inte samma filmsmak. Ju mer overklighetstroget, desto bättre. Ciao

Karin - Mina Rum sa...

Det var lääänge sedan jag var på bio. Tycker inte att den sortens filmer som jag gillar kommer till Kristianstads biograf. Bara en massa amerikanska storfilmer =inte min grej.

Ha en fin vecka. Hoppas du hittar något på loppisen. Kram!

millandante sa...

Så vacker bricka!!

Sonen var och såg den filmen i lördags, och rekomenderar den också, han var helt såld:)

Vilka fina katter du har!!!!

Kram:)

Fru Sederblad sa...

Nu blev jag också sugen att gå på bio. Sånt gör man ju inte längre... av någon konstig anledning ;-).

Snygga lyktor, förresten.