...och lite trädgård förstås!


tisdag 26 oktober 2010

Tematisdag ‖ Förvaring

J
ag älskar burkar och lådor! Jag hävdar bestämt att man inte kan få för många burkar och lådor... Min käre S hävdar lika bestämt motsatsen.
Ett mycket litet urval av några av mina burkar och lådor till småsaker...






Visst har jag väl rätt? Man kan inte få för många... ;)


Hoppas ni alla har det gott! 
Och jag måste bara säga att jag är jätteglad för alla nya prenumeranter och följare, 
hoppas ni ska trivas här!

Kram!

5 kommentarer:

mammaxtre sa...

Du har så rätt så :-)

Helene sa...

Hej Marie!
Jag håller med - har fyndat några på Antikladan i Lilla Edet!
Jag har anmält mig till din kurs-och att träffas innan vore nog bra för jag vet inte riktigt var det ligger. Vi kan höras innan!
Kramar, Helene

Madame Morell sa...

Hejsan! Imorgon ska jag till Nora divers-handel som du skrev om för länge länge sedan. Vilken fin blogg du har!
Jessika

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Underbar förvaring - klart man inte kan ha för många!!!

Vet inte ens om jag törs visa mina samlingar... Ni skulle tro jag är kansig :-)

Kram Helena

bokhyllan sa...

Burkar kan man som sagt aldrig få för många av! Så fina de är. Kram.